Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2013 14:53 - Време за смях
Автор: nqkoi Категория: Други   
Прочетен: 7940 Коментари: 0 Гласове:
1



 Семейството остава без пари. Жената казва на мъжа си:
- Ще отивам на Околовръстното да заработя.
Мъжът:
- Добре, аз ще ти бъда сутеньор.
Така и направили. Жената стои край пътя, мъжът седи в храстите. Спира един автомобил. Шофьорът пита:
- Колко?
Жената:
- Почакай секунда! - и бяга в храстите при мъжа си - Васе, той ме пита "колко"?
Мъжът:
- Кажи му "Секс 50 лева, свирка 20 лева".
Жената притичва до шофьора:
- Секс 50 лева, свирка 20 лева.
Шофьорът:
- Имам само 15 лева.
Жената:
- Почакай секунда! - и бяга в храстите при мъжа си - Васе, има само 15 лева.
Мъжът:
- Кажи му, че за 15 ще му лъскаш.
Жената притичва до шофьора:
- За 15 ще ти лъскам.
Шофьорът:
- Добре.
Сваля си панталоните и гащите, жената вижда достойнството му и казва:
- Почакай секунда! - и бяга в храстите при мъжа си - Васе, дай му 35 лева назаем!...

image

Седи си един в кръчмата и си пие. На 300 грама, се провиква:
- Всички политици са говна!
Присяда до него друг, също така пийнал и казва:
- Правилно!!!
Пийва си още 100 и пак се провиква:
- Всички мутри са копелета!
- Правилно!
На следващата стотарка:
- Всички ченгета са педали!
- Ееее... Мой човек тук прекали !
- Ти кво бе? Да не си ченге?
- Не, педал! __________________

Първият учебен ден на блондинка в 1 клас.
Прибира се от училище и се хвали на майка си:
- Мамо, мамо, всички деца в моя клас могат да броят до 5, а аз мога до 7! Но това е така защото съм блондинка, нали?
- Да, маме!
На другия ден момичето се прибира още по-радостно:
- Мамо, мамо, всички деца от моя клас знаят азбуката до буквата Г,а аз я знам до И. Но това е така защото съм блондинка, нали?
- Да, маме!
След два дни момичето сияе от щастие и се хвали на майка си:
- Мамо, мамо, от всички момичета в моя клас аз имам най-големи гърди. Но това е защото съм блондинка, нали?
- Не! Това е така, защото си на 25! __________________image


Тагове:   виц,   смях,   вицове,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nqkoi
Категория: Други
Прочетен: 126150
Постинги: 132
Коментари: 20
Гласове: 70
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930