Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2013 09:40 - Вицовете в събота
Автор: nqkoi Категория: Други   
Прочетен: 792 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Доматът, картофът, бобът и тиквата решили да станат партийни членове. 
Отишли на изпит. Преди да влезат Доматът казал, че сигурно ще го приемат, защото е червен. Картофът казал, че и неговото приемане е сигурно, защото бил дефицитен. Бобът казал, че бил национално ястие и работата му е сигурна. Само Тиквата нищо не казвала. Дошъл им редът и влязъл Доматът. След малко излязъл и другите го попитали:
- Какво стана, защо си оклюмал? 
- Да им… Не ме приеха. Казаха, че преди да стана червен съм бил "зелен". 
Влязъл Картофът и той излязъл оклюмал след малко:
- Да им… и мен не ме приеха. Казаха, че съм имал връзки с чужбина.
След това влиза Бобът и той излиза в същия вид:
- Да им… Не ме приеха, казаха, че съм "издавал тайна". 
Накрая влиза Тиквата и излиза след малко радостна. Другите я попитали:
- Какво стана, да не би да те приеха? 
- Приеха ме! Казаха: една "тиква" повече или по - малко - все тая и ме приеха

Виц: Семейна кореспонденция

Млад наследник на богат и уважаван предприемач, пратен даучи в Харвард с идеята да влезе в правия път, пише на баща си:

„$къпи татко, бързам да ви $ъобщя, че при мен в$ичко е наред. Полагам в$ички у$илия да пред$тавя до$тойно името ви в този реномиран универ$итет. Е, и$тината е, че не ми е ле$но. $ цялото това учене е $ъвършено невъзможно дори да $и поми$ля за нещо друго. Ще бъда много ща$тлив да получа колкото се може по-бързо добри ве$ти от Ва$.

"$ уважение, Ваш любящ $ин!"

Не след дълго младежът получава отговор:

"Мили сине, разбирам твоето НЕтърпение. HЕ се преуморявай, иначе ще станеш НЕработоспособен. Ако ти стаНЕ много тежко, пиши ми, стига това да НЕ те затруднява. Винаги съм готов да ти помогна със съвет!"


Чистачка в полицията с жалба за изнасилване:
- А как се случи?
- Ами, миех пода на стълбищната площадка, той се прокрадна отзад и...
- И не можахте ли да избягате?
- Къде да бягам? Отляво - перила, отдясно - стена, отзад - този гад, а отпред бях измила, не исках да оставям стъпки!


Минава Заека покрай къщата на Вълка и гледа вълчетата си играят
-Деца, къде е баща ви?
-На работа...- отговарят му вкупом вълчетата.
-Кажете на баща ви, че къде го срещна в гората, ще го ева.
Вечерта вълчетата разказват на Вълка, който побеснял и ръкъл, че къде го срещне ще го разчекне.
На другия ден минава Заека пак покрай къщата и пита вълчетата.
-Деца, къде е баща ви?
-На работа...- отговарят му вкупом вълчетата.
-Предадохте ли му вчера какво ви казах?
-Даааааа.
-Добре, кажете на баща ви отново, че къде го срещна в гората, ще го ева.
Вечерта вълчетата разказват на Вълка отново, който побеснял и казал на вълчетата на другия ден, като пита Заека, да му кажат че го няма, а в това време той ще е зад вратата на къщата.
На другия ден отново минава Заека пак покрай къщата и пита вълчетата.
-Деца, къде е баща ви?
-На работа...- отговарят му вкупом вълчетата.
-Кажете на баща ви, че къде го срещна в гората, ще го ева.
В това време изскочил Вълка от зад вратата и го подгонил, Вълка гони, Заека бяга. Не щеш ли Вълка се заклещил на едно чепато дърво и ни напред ни назад, няма мърдане. Заека обикаля около Вълка чеше се по главата и разкопчава панталона, Вълка почнал да се моли:
-Аре бе Зайо, аре стига бе, излагаш се бе деа мама му, стига бе, ще ми се смее цялата гора...
-Не мога, обещал съм на децата!







Тагове:   виц,   смях,   вицове,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nqkoi
Категория: Други
Прочетен: 125747
Постинги: 132
Коментари: 20
Гласове: 70
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031