Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2013 13:11 - При лекаря
Автор: nqkoi Категория: Други   
Прочетен: 626 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Очен лекар приел млада циганска булка, която още с влизането започва да се разсъблича.
- Ама, госпожице… такова, тук е очния кабинет!
- Спокойно бе, душа- ша ти обясним! Аз съм за илач! – казала циганката и след като се съблякла, разтворила краката и помолила:
- Бъркай!
- Аз съм очен лекар!- проплакал докторът.
Циганката невъзмутимо изваждайки нож изревала:
- Бъркай, бе!
Докторът бръкнал с два пръста, погледнал жената, която му махнала с поглед да продължи: три пръста; четири… шепа… до лакътя. Тук циганката изпищяла и със сълзи в очите изстенала:
- Ето при това положение ми сълзят очите! А са ми предпиши илач!


Отива мъж при сексолога:
- Докторе, рaно свършвам ! Семейният ми живот не върви, женaта е недоволнa ...
- Купете си пистолет.
- ???
- Ами, като "ти дойде" - гръмваш във въздуха и ще те "отпусне" ! След това почваш отново ...
След една седмица същият човек идва черен като облак:
- Докторе, рaзвеждам се с жената ...
- ???
- Еми, решихме с жената да пробваме. Купих пистолет. Напрайхме позa "69", чувствам че "ми идва", грабвам пистолета и бам, бам в тавана. Не стига че ми се изс*а на лицето, ами и съседа изкочи гол от шкaфa с вдигнати ръце !!!

Срещат се баба и дядо на една спирка и чакат автобуса. Дядото решил да заговори бабата:
-Бабо,на колко си години?
-На 72.
-Ммм, хващаш окото още!
Бабата се наперила и:
-А ти, дядо,на колко си години?
-На 80.
-Еее,има още хляб и в тебе!

-Хмм, ами хляб има, ама салама свърши..
 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nqkoi
Категория: Други
Прочетен: 126151
Постинги: 132
Коментари: 20
Гласове: 70
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930